ontspannen vrouw die verse lucht in een groen bos inademt - healthy life stockfoto's en -beelden

MetLife heeft geen hulp nodig. Het programma is in feite ontworpen voor mensen van alle leeftijden en levensfasen om ervoor te zorgen dat u, ongeacht uw leeftijd, op een gezonde en fitte manier de juiste voeding krijgt voor een gezond leven. Het programma is voor iedereen, in elke levensfase, jong of oud, die de wilskracht, motivatie en drive wil hebben om een ​​gezond, winstgevend en winstgevend leven te leiden. De drie kernovertuigingen in dit programma zijn om plezier te hebben, van het leven te genieten en tegelijkertijd een geweldig uitziend lichaam te krijgen.

Hier zijn enkele voordelen van deelname aan MetLife-programma's.

1. Uw gewicht wordt teruggebracht tot een gezond formaat.

2. Uw cholesterolgehalte wordt verlaagd en is mogelijk te laag om te worden behandeld.

3. Je ziet er goed uit en voelt je goed.

Het mooie van het programma is dat je je eigen maaltijden moet plannen met je eigen ingrediënten die de professionals in de centra zullen verstrekken. Aangezien elk maaltijdplan en elke dagelijkse activiteit voor u is ontworpen, moet u ook specifieke voedingsrichtlijnen volgen. De professionals bekijken elke beweging, bewaken uw voortgang en passen het programma voor u aan. Je zult dus letterlijk precies moeten plannen wat je elke dag gaat eten om het allemaal voor je te laten werken.

Naast het volgen van de richtlijnen van het programma, moet u deelnemen aan een hoeveelheid lichaamsbeweging die bij u past. Het activiteitsniveau hangt af van uw leeftijd en de hoeveelheid werk en spel die u krijgt. Of je nu een babyboomer bent of iemand die veertig is en je lichaam al jaren niet heeft gebruikt, je moet elke dag minimaal zestig minuten aan lichaamsbeweging doen. Enkele van de activiteiten waaraan u mogelijk moet deelnemen, zijn:

1. Lopen

2. Winkelen

3. Fitnesscentrum

4. Dansen

5. Yoga

6. Overslaan.

Voor degenen die ouder zijn dan veertig jaar of voor degenen die willen afvallen, vereist het programma dat u een vetarm dieet plant en uitvoert. Het kan een uitdaging zijn, maar u zult resultaten zien als u klein begint in uw calorie-inname en uw hele leven vasthoudt aan uw dieet voor gewichtsverlies.

Ben je klaar om te beginnen? Dan zijn hier uw stappen naar succes:

1. If you are a smoker, you will need to stop for a while. Why? Because smoking is a major cause of ill health, and lung cancer is not the only consequence it can cause.

2. Now that you are ready, let's discuss your weight loss goals. You may have tried to lose weight in the past, if that is the case you need to be aware of the fact that there is a difference between losing weight and losing fat.

3. Your daily caloric intake should be increased. This amount should be enough to cover not only the cost of your food, but the cost of other vital foods as well.

4. An exercise routine should be added. Make sure that the target heart rate is achieved.

5. Nutritional supplements should be a part of your diet.

6. A combination of cardio and strength training should be a part of your routine.

7. Na een tijdje zouden uw calorie- en gewichtsinname voldoende moeten zijn om aan uw fitnessdoelen te voldoen.

8. U zou nu fit moeten zijn en een spiegelbestendig bewijs hebben dat uw gewicht niet zal veranderen. Je moet ook in staat zijn om je doelen te bereiken zonder de hulp van een supplement.

9. Het moeilijkste is om te doen wat je van plan was te doen. Je zult effectief en religieus moeten plannen.

10. Zodra uw doelen zijn bereikt, kan een plaquette in uw muur, op uw badkamerspiegel, bij uw bureau, uw autodashboard en zelfs naast uw bed worden geplaatst.

11. Nadat u uw doelen hebt bereikt, moet u uw prestaties evalueren. Vergelijk met planken in uw budget en stel doelen voor uw volgende budgetteringssessie.

Dit zijn enkele van de stappen die ik aanbeveel om in het geheugen te bewaren voordat u begint.